• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

Opel Omega

Ten blog bedzie o samochodzie Opel Omega

Strony

  • Strona główna
  • Księga gości

jednostki napędowe w oplu +typy wyposażeń...

Jednostki napędowe[edytuj | edytuj kod]

Benzynowe: R4 1.8 o mocy 82 KM (kod: 18NV) w latach 1986-1987 R4 1.8 o mocy 90 KM (kod: 18SV) w latach 1986-1987 R4 1.8S o mocy 88 KM (kod: E18NVR) w latach 1987-1990 R4 1.8i o mocy 115 KM (kod: 18SEH) w latach 1986-1992 R4 2.0i o mocy 99 KM (kod: C20NEJ) w latach 1990-1993 R4 2.0i o mocy 100 KM (kod: C20NEF) R4 2.0i o mocy 115 KM (kod: C20NE) w latach 1986-1993 R4 2.0i o mocy 122 KM (kod: 20SE) w latach 1986-1987 R4 2.4i o mocy 125 KM (kod: C24NE)w latach 1988-1993 R6 2.6i o mocy 150 KM (kod: C26NE) w latach 1990-1993 R6 3.0i o mocy 156 KM (kod: C30LE) w latach 1986-1988 R6 3.0i o mocy 177 KM (kod: 30NE) w latach 1986-1990 R6 3.0Si o mocy 177 KM (kod: C30NE) w latach 1988-1993 R6 3.0i 24V o mocy 200 KM (kod: C30SEJ) w latach 1990-1993 R6 3000 24V o mocy 204 KM (kod: C30SE) w latach 1989-1993 Irmscher R6 3.0 Evo 500 o mocy 230 KM (kod: C30XEI) w latach 1991-1993 R6 3.6i o mocy 208 KM (kod: C36NEI) R6 3.6i o mocy 197 KM (kod: C36NE) R6 4.0i 24V o mocy 272 KM (kod: C40SE) w latach 1991-1993 Lotus Omega 3.6i o mocy 377 KM (kod: C36GET) w latach 1990-1992 Diesla: R4 2.3 D o mocy 73 KM (kod: 23YD) w latach 1986-1993 R4 2.3 TD o mocy 90 KM (kod: 23YDT) w latach 1986-1988 R4 2.3 TD o mocy 100 KM (kod: 23DTR) w latach 1988-1993

W samochodzie dostępna była skrzynia manualna pięciobiegowa oraz czterobiegowy automat z trybami SPORT oraz ZIMA (Auto rusza wtedy z drugiego biegu).

wersje wyposażeń:

LS GL GLS Cd wersja specjalna  Opel Omega 3000/Carlton GSi 3000 – model produkowany od 1987 do 1993 roku. Zbudowany w oparciu o model Opel Omega A produkowany przez koncern General Motors.   Dane Techniczne   
WersjaSilnik:Układ zasilania:Średnica × skok tłoka:St. sprężania:Moc maksymalna:Maks. moment obrotowy0-100 km/h:V-max:
Silniki benzynowe:
1.8[4] R4 1,8 l (1796 cm³), SOHC b/d 84,80 mm × 79,50 mm b/d 88 KM (65 kW) przy 5200 obr/min 140 Nm przy 3400 obr/min 14,0 s 183 km/h
1.8iL[5] R4 1,8 l (1796 cm³), SOHC wtrysk Bo L-Jet 84,80 mm × 79,50 mm 9,5:1 116 KM (85 kW) przy 5600 obr/min 160 Nm przy 4500 obr/min 10,8 s 192 km/h
2.0i[6] R4 2,0 l (1998 cm³), SOHC wtrysk Bo Mot 86,00 mm × 86,00 mm 9,2:1 115 KM (85 kW) przy 5200 obr/min 170 Nm przy 2600 obr/min 11,0 s 195 km/h
2.0i CD[6] R4 2,0 l (1998 cm³), SOHC wtrysk Bo Mot 86,00 mm × 86,00 mm 10,0:1 122KM (90 kW) przy 5200 obr/min 175 Nm przy 2600 obr/min 10,4 s 200 km/h
2.4i CD[7] R4 2,4 l (2410 cm³), CIH wtrysk Bo Mot 95,00 mm × 85,00 mm 9,2:1 125 KM (92 kW) przy 4800 obr/min 195 Nm przy 2400 obr/min 10,8 s 200 km/h
2.6i CD R6 2,6 l (2595 cm³), SOHC wtrysk Bo LE-Jet 88,80 mm × 69,80 mm 9,4:1 150 KM (110 kW) przy 5800 obr/min 216 Nm przy 3600 obr/min 10 s 215 km/h
3.0i CDX[8] R6 3,0 l (2969 cm³), SOHC wtrysk Bo LE-Jet 95,00 mm × 69,80 mm 9,4:1 177 KM (130 kW) przy 5600 obr/min 240 Nm przy 4400 obr/min 9 s 227 km/h
3.0 GSi 24v[9] R6 3,0 l (2969 cm³), DOHC wtrysk Bo Mot 95,00 mm × 69,80 mm 10,0:1 204 KM (150 kW) przy 6000 obr/min 270 Nm przy 3000 obr/min 7,7 s 235 km/h
Evolution 500[10] R6 3,0 l (2969 cm³), DOHC wtrysk Bo Motronic M 1.5 95,00 mm × 69,80 mm 10,5:1 230 KM (169 kW) przy 6700 obr/min 280 Nm przy 3500 obr/min 7,6 s 230 km/h
Lotus Omega[10] R6 3,6 l (3615 cm³), DOHC, turbo wtrysk Bo Motronic M 1.5 95,00 mm × 69,80 mm 8,5:1 377 KM (277 kW) przy 5200 obr/min 568 Nm przy 4200 obr/min 5,4 s 283 km/h
Silniki wysokoprężne:
2.3 D[11] R4 2,3 l (2260 cm³), OHC pompa wtryskowa VE4 92,00 mm × 85,00 mm 23,0:1 73 KM (54 kW) przy 4400 obr/min 138 Nm przy 2400 obr/min 19,0 s 163 km/h
2.3 TD CD[12] R4 2,3 l (2260 cm³), OHC, Turbo pompa wtryskowa VE4 92,00 mm × 85,00 mm 23,0:1 101 KM (74 kW) przy 4300 obr/min 218 Nm przy 2000 obr/min 15,0 s 180 km/h
19 maja 2020   Dodaj komentarz
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz

Hubert_ceglarek11 | Blogi